نویسنده = دهدشتی شاهرخ، زهره
طراحی و تبیین الگوی استراتژی‌های بازاریابی و فروش در صنعت پخش مواد غذایی

دوره 13، شماره 25، شهریور 1400، صفحه 331-369

10.22034/bar.2021.12861.3274

مهدی حقیقی کفاش؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ وحید خاشعی؛ رضا هاجری


بررسی تاثیر گسست روانی مصرف کننده بر ترجیح محصولات نوستالژیک

دوره 10، شماره 20، بهمن 1397، صفحه 243-262

10.29252/bar.2019.1328

تحفه قبادی؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ عباس صالح اردستانی


بررسی اثر ابعاد ترفیعات فروش و اثرات بین فردی بر تمایل به خرید کالاهای بازار خاکستری

دوره 9، شماره 18، دی 1396، صفحه 107-135

10.29252/bar.9.18.107

زهره دهدشتی شاهرخ؛ بهرام جبارزاده کرباسی؛ پریا جنگی پور افشار